Shipping & Returns
SHIPPING POLICY
Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00 uur geplaatst zijn, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden.
De opgegeven productprijzen zijn exclusief verzendkosten. Verzendkosten zijn: € 3,15 voor bestellingen die in je brievenbus passen € 5,95 voor bestellingen onder de € 70,- Gratis bij bestellingen boven de €70 De bezorging vindt plaats via pakketbezorgservice [DHL].
RETURN & EXCHANGE POLICY
Polityka zwrotów
Retourbeleid Ons bedrijf hanteert een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat u vanaf ontvangst van de goederen 14 dagen de tijd heeft om een retouraanvraag in te dienen.
Om in aanmerking te komen voor retournering dient het artikel in dezelfde staat te verkeren als ontvangen, ongebruikt en in de originele verpakking.
Ook is het noodzakelijk om een kassabon of ander aankoopbewijs bij te voegen.
Om het retourproces te starten kunt u contact met ons opnemen via info@onlilux.nl
Als wij uw retourzending accepteren, geven wij u gedetailleerde instructies over hoe en waar u uw pakket terug kunt sturen.
Houd er rekening mee dat wij de retourverzendkosten niet vergoeden.
Wij adviseren u ook dat wij niet verantwoordelijk zijn voor zoekgeraakte retourzendingen die zonder tracking zijn verzonden. Indien u vragen heeft over het retourbeleid, kunt u contact met ons opnemen via info@onlylux.nl
Teruggave van goederen
Zodra uw geretourneerde artikel is ontvangen en geïnspecteerd, informeren wij u over de status van uw retourzending. Indien goedgekeurd, wordt uw terugbetaling binnen 10 werkdagen verwerkt via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij uw terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.
Niet-retourneerbare artikelen Helaas kunnen we om gezondheids- en veiligheidsredenen geen retourzendingen accepteren van oorbellen, of van artikelen die in de uitverkoop of in de uitverkoop zijn geweest.
Uitwisselingen
De meest effectieve manier om zeker te zijn van het juiste product is door de gekochte goederen te retourneren en vervolgens, na acceptatie, een nieuwe bestelling te plaatsen
Schade en problemen
Controleer uw bestelling zorgvuldig nadat u deze heeft ontvangen. Als u ontdekt dat uw artikel defect of beschadigd is of dat u het verkeerde artikel heeft ontvangen, neem dan onmiddellijk contact met ons op, zodat we het probleem kunnen beoordelen en passende stappen kunnen ondernemen om het op te lossen. op info@onlylux.nl